T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
MARDİN / KIZILTEPE - Yunus Emre Ortaokulu

Okulumuz e-Twinning Projesinde

Okulumuz eTwinning Projesinde

Okulumuz bir eTwinning projesi olan ‘Sürdürülebilir ve Dijital Oyunlar’ adlı projede yer almıştır. Okulumuz projede Teknoloji ve Tasarım Öğretmenimiz Pınar YİĞİT koordinatörlüğünde ve 6 öğrenci ile yerini almıştır. Hırvatistan ve Türkiye ortaklığı ile başlayan projenin kurucuları Hanife Gül DOĞAN ile Gordana Curac DEPOLO’dur. Hırvatistan, Türkiye’nin yanısıra Yunanistan ortağının olduğu projede 9 okul birlikte çalışmaktadır.

Sürdürülebilir ve Dijital Oyunlar" projesi, öğrencilere sürdürülebilirlik bilinci aşılarken dijital oyun tasarımı ve geliştirme becerileri kazandırmayı amaçlamaktadır. Bu proje aracılığıyla öğrenciler, farklı türdeki oyunlar aracılığıyla çevre bilinci kazanacak, yaratıcı düşünme geliştirecek ve problem çözme yeteneklerini geliştirecektir. Amacımız, dijital çağda karşılaşılan çevresel sorunlara dikkat çekmek ve bu sorunlara çözüm bulunmasına katkıda bulunmaktır.

Proje Hedeflerimiz şunlardır:

Eğitim ve Farkındalık: Öğrencilere sürdürülebilirlik, dijital ve klasik oyunlar hakkında bilgi verme.

Teknik Beceri Geliştirme: Oyun tasarımı, grafik tasarımı, hikâye anlatımı ve programlama becerilerini öğretme, el işi becerilerini geliştirme.

Yaratıcılık ve Yenilikçilik: Öğrencilerin yaratıcı düşünme ve problem çözme yeteneklerini geliştirmek.

Takım Çalışması: Öğrencilere takım çalışması ve proje yönetimi becerileri kazandırmak.

Sosyal Sorumluluk: Çevresel sorunlara ilişkin farkındalığı ve proaktif çözümleri teşvik etmek.

Kendin Yap Geri Dönüşümlü El Sanatları: Eski kavanozlar, kartonlar, plastik şişeler, tahta, yün ve atık malzemeler gibi malzemeleri kullanarak yeni ürünler yaratmak.

 

05-03-2025

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 05.03.2025 - Güncelleme: 05.03.2025 11:04 - Görüntülenme: 12
  Beğen | 0  kişi beğendi